Моє портфоліо




АНКЕТНІ ДАНІ
1.
Прізвище, ім’я, по батькові
Довгань Антоніна Людвигівна
2.
Дата і місце народження
16.02.1961 р.
с. Колиндяни , Чортківський р-н,
Тернопільська обл.
3.
Повна домашня адреса з
поштовим індексом,
телефоном, е-mail
48552 , вул. Нагорінка 1а
с. Колиндяни, Чортківський р-н,
Тернопільська обл. 
+380982799371 ant.dovg.1961@gmail.com
4.
Який навчальний заклад закінчила, у якому році, спеціальність за дипломом
Чернівецький державний університет            ім. Ю. Федьковича,  філологічний  факультет  (1985р.), філолог, викладач французької мови
5.
Місце роботи (повна назва, адреса, телефон, е-mail закладу)
Колиндянська загальноосвітня школа  
І-ІІІ ступенів
с.Колиндяни, Чортківський р-н, Тернопільська обл.  
Тел. 0355255540
6.
Стаж роботи: загальний
31 рік

7.
У тому числі педагогічний
31 рік
8.
Кваліфікаційна категорія
спеціаліст вищої категорії

9.
Звання
Старший вчитель

10.
Нагороди, відзнаки
Грамота МОН України за внесок у екологічне виховання учнівської молоді (2005р.), дипломом Інституту інноваційних технологій (2010р.),  грамотою Управління освіти і науки Тернопільської обласної держадміністрації (2011р.), грамоти Чортківської районної державної адміністрації за багаторічну сумлінну творчу працю з обдарованою молоддю (2008р., 2009р., 2010р., 2012р, 2014р. ) грамота Чортківської районної державної адміністрації за сумлінну роботу, відповідальність та високий професіоналізм (2008), грамота Чортківської районної державної адміністрації за зайняте ІІ місце у районному конкурсі «Обличчя Чортківщини»(2009), грамота Чортківської районної державної адміністрації за зайняте ІІІ місце у районному конкурсі «Школа сприяння здоровю» (2009), диплом Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України за участь у Всеукраїнському конкурсі учнівських та педагогічних робіт «Здорова планета – здоровий ти» (2010)
11.
Класи, в яких викладаю
5-11, французька мова, основи здоровя,
6 – зарубіжна література
12.
Мова викладання
Українська

13.
Проблема, над якою працюю
«Розвиток комунікативної активності та креативного мислення як один із напрямків удосконалення якості навчально-виховного процесу»
14.
Інноваційні форми роботи та
технології, що використовуються
Мультимедійні та проектні технології, методика критичного мислення, комунікативні технології, а також методичні форми та прийоми навчання: постановка проблемного питання, «мозковий штурм», «мікрофон», асоціативні ігри та ін.
15.
Навчальна література, якою користуюся при підготовці до уроку
1.     Belles pages de francais – Paris: Libririe Larousse, 1960.
2.     Le saviez- vous? –  Paris:Selection,1992.
3.     Taras Chevtchenko. Kobzar/ Francais –Kyїv:Editions. Dnihro, 2014.
4.     Г. Може. Французька мова.  К.: Орел, 1995.
5.     Н. Б. Жукова. К. М. Дауе. Довідник з граматики французької мови.  – Київ: Радянська школа, 1977.
6.     А. Федоренко. Авторські ігрові проекти: Навчальний посібник для вчителів і студентів.  – Київ: СПД Богданова А. М. , 2007.
7.     Інноваційні технології та сучасний урок літератури / Упор. І.Кузьменчук. – К.: Вид. дім “Шкіл.світ” Вид. Л.Галіцина, 2006.
8.     Пометун О.І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук.-метод. посібн. К: Видавництво А.С.К., 2004.
9.     О. І. Когут. Інноваційні технології навчання – Тернопіль: Астон, 2005.
10.           Сиротинко Г.О. Сучасний урок: інтерактивні технології навчання. – Харків: ВГ «Основа», 2003.
11.            Гусь І.М., Калмиків І.В. Метод проектів.//Управління школою. —      2005. — №5 (89).
12.           Навчальний посібник програми «Intel® Навчання для майбутнього».
13.            Адамчук Н.Д. Валеологічна освіта – шлях до самопізнання і самоконтролю учнів / Н.Д.Адамчук// Валеологія. – 1987. - № 1(2).
14.            Андрощук Н.А. Основи здоров’я і фізична культура (теоретичні відомості) / Н.А.Андрощук -Т. : Підруч. і посіб., 2006.
15.           . Богданова, Г. Підготовка вчителів до формування в учнів життєвих навичок / Г. Богданова // Здоров’я та фізич. культура. -2007.-№ 9.
16.            Горащук В.І. Теоретичні підходи до формування культури здоров’я школярів / В.І. Горащук // Безпека життєдіяльності. - 2005.- № 5.
17.            Новикова Н.І. Проблеми валеологічного виховання учнів / Н.І.Новикова // Педагогіка і психологія. – 1996. - №2. – с.103-107.
18.           Рудніцька І. Формування здорового способу життя молоді: підлітковий вік / І. Рудніцька // Психолог.- 2004.- № 13.- с. 15-25.
16.
Моє педагогічне кредо
Я хочу жити і дітей навчати,
Садити сад, любити рідний край.
А ще минувшину свого народу пам’ятати Уміння й розуму для цього мені , Боже, дай!


САМООСВІТА  УЧИТЕЛЯ  ТА ПУБЛІКАЦІЇ
Дата
Тематика роботи
Форма представлення результату,
на якому рівні
Терміни
Відмітка
 про виконання,
 оцінка
Лютий 2013
«Здоров’я – sur la tasse et dans la nature» («Здоров’я – на тарілці та  на свіжому повітрі»)
Презентація досвіду роботи заступника директора з виховної роботи, вчителя французької мови та основ здоров’я.

2013
Присвоєння звання «старший учитель»
2008
Крок за кроком до школи лідерства (особливості взаємодії особистості та групи на уроках іноземної мови)
Посібник / Крок за кроком до школи лідерства /         З досвіду роботи заступника директора з виховної роботи. – Чортків , 2008
2008
Представле-ння збірки на районному семінарі ЗДВР
2008
Хто твої сусіди?( між предметний проект із французької мови, історії)
Участь у конкурсі «Добро починається з тебе»
2008-2013
Переможці районного конкурсу «Добро починається з тебе»
2009

Історія школи ( створення учнівських публікацій французькою мовою)
Робота на конкурс «Обличчя Чортківщини»

Грамота Чортківської РДА
2009
Школа сприяння здоровю  (між предметний проект з основ здоровя, французької мови)
Районний конкурс

Грамота Чортківської РДА
2010
Здорова планета – здоровий ти! ( екологічне виховання на уроках французької мови)
Всеукраїнський конкурс учнівських та педагогічних робіт

Диплом Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України за участь у Всеукраїнському конкурсі учнівських та педагогічних робіт «Здорова планета – здоровий ти» (2010)
2013
Нові шкільні КВК. Кращі сценарії (розвиток творчої особистості, комунікативних умінь учнів
Презентація досвіду роботи на тему: «Запровадження новітніх освітніх технологій на уроках французької мови, зорієнтованих на формування креативного критичного мислення та активної життєвої позиції учня».
Посібник

Грудень 2009
Представле-ння збірки на районному семінарі ЗДВР та вчителів французької мови
25.09.
2015
Мій шлях професійного розвитку (проект)
Курси підвищення кваліфікації при Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної освіти (виступ)
11.03-25.03. 2015
Посвідчення               № 2379,
25 вересня
2015 р.
25.08.
2017
Розвиток комунікативної активності та креативного мислення як один із напрямків удосконалення якості навчально-виховного процесу

Курси підвищення кваліфікації при Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної освіти
29.05-30.08 2017
Посвідчення               № 2036,
30 серпня
2017 р.
05.12.
2017
Публікація на методичному порталі
Сертифікат №62094


05.12.
2017
Публікація на методичному порталі
сертифікат №62096









Немає коментарів:

Дописати коментар