АНКЕТНІ ДАНІ
1.
|
Прізвище, ім’я,
по батькові
|
Довгань
Антоніна Людвигівна
|
2.
|
Дата і місце народження
|
16.02.1961
р.
с. Колиндяни
, Чортківський р-н,
Тернопільська
обл.
|
3.
|
Повна домашня
адреса з
поштовим
індексом,
телефоном, е-mail
|
48552 , вул. Нагорінка 1а
с. Колиндяни,
Чортківський р-н,
Тернопільська
обл.
|
4.
|
Який навчальний
заклад закінчила, у якому році, спеціальність за дипломом
|
Чернівецький державний університет ім. Ю. Федьковича, філологічний
факультет (1985р.), філолог,
викладач французької мови
|
5.
|
Місце роботи
(повна назва, адреса, телефон, е-mail закладу)
|
Колиндянська загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів
с.Колиндяни,
Чортківський р-н, Тернопільська обл.
Тел. 0355255540
|
6.
|
Стаж роботи:
загальний
|
31
рік
|
7.
|
У тому числі
педагогічний
|
31
рік
|
8.
|
Кваліфікаційна
категорія
|
спеціаліст
вищої категорії
|
9.
|
Звання
|
Старший вчитель
|
10.
|
Нагороди,
відзнаки
|
Грамота МОН України за
внесок у екологічне виховання учнівської молоді (2005р.), дипломом
Інституту інноваційних технологій (2010р.),
грамотою Управління освіти і науки Тернопільської обласної
держадміністрації (2011р.), грамоти Чортківської районної
державної адміністрації за
багаторічну сумлінну творчу працю з обдарованою молоддю
(2008р., 2009р., 2010р., 2012р, 2014р. ) грамота Чортківської районної
державної адміністрації за сумлінну
роботу, відповідальність та високий професіоналізм (2008), грамота Чортківської районної
державної адміністрації за зайняте
ІІ місце у районному конкурсі «Обличчя Чортківщини»(2009), грамота Чортківської районної
державної адміністрації за зайняте
ІІІ місце у районному конкурсі «Школа сприяння здоров’ю» (2009), диплом Інституту інноваційних технологій і змісту
освіти МОН України за участь у Всеукраїнському конкурсі учнівських та
педагогічних робіт «Здорова планета – здоровий ти» (2010)
|
11.
|
Класи, в яких
викладаю
|
5-11, французька
мова, основи здоров’я,
6 –
зарубіжна література
|
12.
|
Мова викладання
|
Українська
|
13.
|
Проблема, над якою працюю
|
«Розвиток комунікативної активності та креативного мислення як один із напрямків удосконалення якості
навчально-виховного процесу»
|
14.
|
Інноваційні форми
роботи та
технології, що
використовуються
|
Мультимедійні та проектні технології, методика
критичного мислення, комунікативні технології, а також методичні форми та
прийоми навчання: постановка проблемного питання, «мозковий штурм»,
«мікрофон», асоціативні ігри та ін.
|
15.
|
Навчальна
література, якою користуюся при підготовці до уроку
|
1.
Belles pages de francais – Paris: Libririe
Larousse, 1960.
2. Le saviez- vous? – Paris:Selection,1992.
3.
Taras Chevtchenko. Kobzar/ Francais –Kyїv:Editions. Dnihro, 2014.
4.
Г. Може. Французька
мова. – К.: Орел, 1995.
5.
Н. Б.
Жукова. К. М. Дауе. Довідник з граматики французької мови. – Київ: Радянська школа, 1977.
6.
А. Федоренко. Авторські
ігрові проекти: Навчальний посібник для вчителів і студентів. – Київ: СПД Богданова А. М. , 2007.
7.
Інноваційні технології
та сучасний урок літератури / Упор. І.Кузьменчук. – К.: Вид. дім “Шкіл.світ” Вид.
Л.Галіцина, 2006.
8.
Пометун О.І. Сучасний урок.
Інтерактивні технології навчання: Наук.-метод. посібн. К: Видавництво А.С.К.,
2004.
9.
О. І. Когут.
Інноваційні технології навчання – Тернопіль: Астон, 2005.
10.
Сиротинко Г.О. Сучасний урок:
інтерактивні технології навчання. – Харків: ВГ «Основа», 2003.
11.
Гусь І.М.,
Калмиків І.В. Метод
проектів.//Управління школою. — 2005.
— №5 (89).
12.
Навчальний
посібник програми «Intel®
Навчання для майбутнього».
13.
Адамчук Н.Д. Валеологічна освіта – шлях до самопізнання і
самоконтролю учнів / Н.Д.Адамчук// Валеологія. – 1987. - № 1(2).
14.
Андрощук Н.А. Основи здоров’я і фізична культура (теоретичні
відомості) / Н.А.Андрощук -Т. : Підруч. і посіб., 2006.
15.
. Богданова,
Г. Підготовка вчителів до формування в учнів життєвих навичок / Г.
Богданова // Здоров’я та фізич. культура. -2007.-№ 9.
16.
Горащук В.І. Теоретичні підходи до
формування культури здоров’я школярів / В.І. Горащук // Безпека
життєдіяльності. - 2005.- № 5.
17.
Новикова Н.І. Проблеми валеологічного
виховання учнів / Н.І.Новикова // Педагогіка і психологія. – 1996. - №2. –
с.103-107.
18.
Рудніцька І. Формування здорового
способу життя молоді: підлітковий вік / І. Рудніцька // Психолог.- 2004.- №
13.- с. 15-25.
|
16.
|
Моє педагогічне
кредо
|
Я хочу жити і дітей
навчати,
Садити сад,
любити рідний край.
А ще минувшину
свого народу пам’ятати Уміння й розуму для цього мені , Боже, дай!
|
САМООСВІТА УЧИТЕЛЯ ТА ПУБЛІКАЦІЇ
Дата
|
Тематика роботи
|
Форма представлення результату,
на якому рівні
|
Терміни
|
Відмітка
про виконання,
оцінка
|
Лютий 2013
|
«Здоров’я – sur la tasse et dans la nature» («Здоров’я – на тарілці та на свіжому повітрі»)
|
Презентація досвіду роботи заступника директора з виховної роботи,
вчителя французької мови та основ здоров’я.
|
2013
|
Присвоєння звання «старший учитель»
|
2008
|
Крок за кроком до школи лідерства (особливості взаємодії особистості та
групи на уроках іноземної мови)
|
Посібник / Крок за кроком до школи лідерства
/ З досвіду роботи заступника
директора з виховної роботи. – Чортків , 2008
|
2008
|
Представле-ння збірки на районному семінарі ЗДВР
|
2008
|
Хто твої сусіди?( між предметний проект із французької мови, історії)
|
Участь у конкурсі «Добро починається з тебе»
|
2008-2013
|
Переможці районного конкурсу «Добро починається з тебе»
|
2009
|
Історія школи ( створення учнівських публікацій французькою мовою)
|
Робота на конкурс
«Обличчя Чортківщини»
|
Грамота Чортківської РДА
|
|
2009
|
Школа сприяння здоров’ю (між предметний проект з основ здоров’я, французької мови)
|
Районний конкурс
|
Грамота Чортківської РДА
|
|
2010
|
Здорова планета – здоровий ти! ( екологічне виховання на уроках
французької мови)
|
Всеукраїнський
конкурс учнівських та педагогічних робіт
|
Диплом Інституту
інноваційних технологій і змісту освіти МОН України за участь у
Всеукраїнському конкурсі учнівських та педагогічних робіт «Здорова планета –
здоровий ти» (2010)
|
|
2013
|
Нові шкільні КВК. Кращі сценарії (розвиток творчої особистості,
комунікативних умінь учнів
|
Презентація
досвіду роботи на тему: «Запровадження новітніх освітніх технологій на уроках французької мови,
зорієнтованих на формування креативного критичного мислення та активної
життєвої позиції учня».
Посібник
|
Грудень 2009
|
Представле-ння
збірки на районному семінарі ЗДВР та вчителів французької мови
|
25.09.
2015
|
Мій шлях
професійного розвитку (проект)
|
Курси підвищення
кваліфікації при Тернопільському обласному комунальному інституті
післядипломної освіти (виступ)
|
11.03-25.03. 2015
|
Посвідчення № 2379,
25 вересня
2015 р.
|
25.08.
2017
|
Розвиток комунікативної активності та креативного мислення як один із напрямків удосконалення якості навчально-виховного процесу
|
Курси підвищення
кваліфікації при Тернопільському обласному комунальному інституті
післядипломної освіти
|
29.05-30.08 2017
|
Посвідчення № 2036,
30 серпня
2017 р.
|
05.12.
2017
|
Публікація на методичному порталі
|
Сертифікат №62094
|
||
05.12.
2017
|
Публікація на методичному порталі
|
сертифікат №62096
|
Немає коментарів:
Дописати коментар